Obsah
Máte pocit, že investice do internetové reklamy nepřináší takové výsledky, jaké byste si představovali? Důvodem může být špatné zacílení na potencionální zákazníky, u něhož platíte víc, než musíte.
S čím vám pomohou odborníci?
PPC reklama správa představuje soubor nástrojů, díky nimž dojde ke snížení nákladů na prokliky, ovšem naroste objem zákazníků se zájmem koupit si u vás daný produkt nebo službu. Finanční prostředky vložené do reklamy budou využity efektivně, neboť se neustále monitoruje aktuální stav vašich PPC kampaní. Přidělený konzultant tak může pružně reagovat na změny, efektivní optimalizací dokáže snížit náklady na proklik a zvýšit poptávku po vašich službách.
Nic vám neunikne
Využijete-li služeb specializované agentury, získáte transparentní a neomezený přístup ke svému účtu, a zároveň vám budou pravidelně zasílány reporty. Tímto způsobem budete mít zcela jasnou představu, jak si v PPC kampaních stojíte, zda se daří plnit naplánovanou strategii. Správa PPC reklamy se věnuje PPC kampaním komplexně, což znamená, že se zaměřuje rovněž na optimalizaci webových stránek, jejich obsahu, analýzu klíčových slov či vyhodnocení měření v Google Analytics.
Co získáte?
V prvé řadě je to významná úspora nákladů za internetovou reklamu, neboť je neustále monitorován rozpočet kampaně, snižována cena prokliků na nejnižší možnou úroveň, pokud to aktuální situace dovolí. Rovněž jsou vyhodnocovány inzeráty, kdy ty neefektivní se vypínají, přínosné naopak zvýhodňují. Agentura vám poskytne pro správu PPC kampaní v Google AdWords navíc kredit v hodnotě 1000 Kč zdarma a bezplatné spravování Facebooku po dobu 1 měsíce. Tito skuteční odborníci se ve světě PPC reklamy pohybují již 5 let, její správu mají v malíku díky nejmodernějším nástrojů a pravidelnému sledování novinek.